پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۰۱

مدیر اجرائیات شهرداری قزوین :

مراکز عرضه سوخت ال پی جی خودروها ساماندهی می شوند

مدیر اجرائیات شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه اکثریت مراکز ال پی جی از استاندارد های لازم برخودار نیستند طرح ساماندهی این مراکز در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفته است.

مرتضی رحمانی مشاور شهردار قزوین و مدیر اجرائیات شهرداری قزوین در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه در چند سال گذشته به علت استقبال رانندگان واحده های  عرضه کننده  ال پی جی عرضه lpg ) )  در شهرقزوین افزایش پیدا کرده است اظهار کرد : با توجه به اینکه اکثریت مراکز ال پی جی از استاندارد های لازم برخودار نیستند طرح ساماندهی این مراکز در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفته است.
وی ادامه داد: غیر استاندارو غیر ایمن بودن مراکز ال پی جی امنیت شهر و شهروندان را با مخاطرات بسیار زیادی مواجه کرده اند و در صورت بروز حادثه خسارت و صدمات جبران ناپذیر ی به همراه خواهد داشت لذا سامان دهی و انتقال این مراکز به خارج از شهر و فضاههای غیر مسکونی  از اهمیت بسیار بالای برخودار است.
رحمانی بیان داشت : در حال حاضر 25 مرکز عرضه سیار و ثابت ال پی جی در شهر قزوین استقرار و فعالیت دارند.
مدیر اجرائیات شهرداری قزوین خاطرنشان کرد : در مرحله اول با توجه به رویکرد واحد اجرائیات به صاحبان این مراکز اخطار و هشدار لازم ارایه شده است که در صورت عدم تمکین با توجه به هماهنگی های به عمل آمده برخورد قانونی با این مراکز صورت خواهد گرفت.
مشاور شهردار قزوین تصریح کرد : اجرای طرح سامندهی و انتقال مراکز ال پی جی با حضور نماینده شرکت فراوردهای نفتی استان  به عنوان متولی اصلی سوخت صورت می گیرد.
این مقام یاداور شد: واقعیت این است که بخشی ازخودروها از سوخت ال پی جی استفاده می کنند لذا جهت رفع دغه دغه این بخش از رانندگان مراکز ثابت و سیار ال پی جی  به محیط خارج از شهر که برای استقرار این مراکز مشخص و اماده سازی شده است انتقال داده می شود و رانندگان می توانند سوخت رسانی خودرو های خود را در مراکز جدید و بیرون از شهر انجام دهند
رحمانی گفت : بدون تردید تمام اقدامات و برنامه های واحد اجرائیات شهرداری در جهت حفظ حقوق عموم مردم بوده است و انتقال مراکز عرضه ال پی جی به خارج از شهر نیز در جهت حفظ امنیت شهر ،  شهروندان ، صاحبان و کارگران این مراکز و همچنین رانندگان عزیز می باشد .

تصاویر مرتبط