دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۰۴

تشریح عملکرد اجرائیات منطقه 2 شهرداری قزوین در بهمن ماه

عملکرد اجرائیات منطقه 2 شهرداری قزوین در بهمن ماه امسال تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره اجرائیات شهرداری قزوین، مرتضی رحمانی مدیر اجرائیات شهرداری قزوین، با اشاره به مهم ترین اقدامات اجرائیات منطقه دودر بهمن ماه امسال اظهارکرد: اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در بهمن ماه اقدامات متعددی را برای پیشگیری از هر گونه تخلف در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز و سایر اقدامات غیرقانونی انجام داده است.
وی افزود: براساس آمار جمع آوری شده دربهمن ماه امسال تعداد 170 مورد جلوگیری از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز به ثبت رسیده است.

مدیر اجرائیات شهرداری قزوین عنوان کرد: این منطقه در زمینه ارائه اخطار کتبی جهت تعطیل کار 262 مورد و در زمینه تعهد کتبی از متخلفین 25 مورد را به ثبت رسانده است.

 رحمانی خاطرنشان کرد: اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در بهمن ماه امسال 25 مورد جمع آوری وسایل متخلفین، ارسال پرونده های متخلفین به کمیسیون ماده صد140مورد ودر رابطه با پیامهای دریافتی سامانه 137نیز در این منطقه 235فقره اخطاریه به موارد اعلامی ابلاغ شده است .

وی گفت: امیدواریم شهروندان قزوین در امورات و ساخت و ساز های خود موارد قانونی را رعایت کنند تا به این ترتیب اجرائیات شهرداری مجبور به اجرای احکام  نشود.

تصاویر مرتبط